Söndagsfin


Fjärde advent och Lija är fin i klänning som hon fick av Janina igår. Här gurglar och stånkar hon åt Mojjen som inte fattar någonting.

Idag har hon varit så himla glad. Skrattat så hon nästan kiknat åt N när han busat med henne. Snacka om att ens hjärta smälter då. Finns nog ingen mer äkta glädje. Älskade Lija.

           

Jag har kokat knäck idag. Tog lite lägre tid än jag troddde och lite pyssligt var det allt. Men det var mödan värt plus att man fick ännu mera julstämning i kroppen och hemma. Känner på mig att det kommer att vara strykande åtgång på de när mina småbröder kommer på julafton.

Nej, nu måste jag försöka passa på att sova jag med så jag orkar med morgondagen.  De andra två slumrar sött här bredvid men jag vet att en viss liten fröken kommer att vakna alldeles strax och vilja gosa och äta. Jag nästan längtar efter att hon ska göra det nu så att jag får snusa på henne och klappa henne tills hon somnar om på mitt bröst. *Kärlek*
Men lite sömn behöver mamma med för att orka gosa och ge massa kärlek.

Natti Natti!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0