Busbralla



Busar i sina nya brallor som satt perfekt i storlek 86.

Hemma hos oss har det varit fullt ös på kvällskvisten. Massor av bus, gröt till kvällsmat och sedan det obligatoriska kvällsbadet. Hon vill så gärna bada så hon visar tydligt när hon sitter på skötbordet att det är ner i badkaret hon vill. Tittar ner där och sedan på mig och hoppas att jag ska fråga om hon vill simma. När jag då säger " SImma Simma" så skiner hon upp som en sol och skrattar, fäktar med armarna och fyrar av glädjetjut på glädjetjut. Hon tycker det är så kul och helst vill hon bada med pappa N faktiskt.

Efter allt detta så sover hon nu förhoppningsvis gott och vaknar utvilad imorgon när vi ska iväg med Maritha och Emilia och göra stan. Det gör ju inget att det dessutom ska bli tjugo grader varmt och att väderleksrapporten visar på en stor sol över huvudstaden. Åh vad mysigt vi ska ha det strosandes på Östermalm där det är lite lugnare tempo och man slipper trängas inne i gallerior. Så hör ni inte av mig förrän i morgon kväll så behöver ni inte efterlysa oss - vi är bara ute och njuter solen!



Sitter som mamma - helnöjd!



Oooooops!!



Kvällsbusig, det blir man när man är uppe på övertid - efter klockan åtta.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hon är ju för söt! Hon verkar vara väldigt tidig med allt eran lilla tjej. Hur gammal är hon exakt nu? Hon måste vara ganska lång nu? Lydia är också lång och stor. Vi har börjat köpa alla kläder i 86 nu ;)

2009-04-23 @ 22:28:55
URL: http://lindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0