Cool Cat



Lija testar solbrillor på Lindex.

Vi har varit hemma i stort sett hela dagen, det har varit gnäll, gnäll och åter gnäll. Kan det vara tänder på gång? För så här har det då faktiskt aldrig varit. Jag kan inte minnas att det varit lika gnälligt någonsin. Hon har liksom alltid gått att tillfredsställa och få nöjd. Nej, jag vet inte vad det kan vara. Nu har hon vilat en halvtimme efter att vi varit ner till centrum och handlat lite på Ica och Lindex. Nu är hon hyfsat nöjd, sitter här bredvid och leker med N.

Hoppas att hon är på bättre humör imorgon när vi ska på utflykt in till stan. Jag provade förresten att ge henne flaska idag igen efter en tids uppehåll och hon drack faktiskt. Så jag ska pröva lite senare ikväll igen. Det skulle vara smidigt så man kan mata henne och slippa amma när man är iväg till exempel. Ska ju snart börja ge henne välling med så det är hög tid att hon lär sig nu.
Nu gnälls det igen så gotta go...



Snygg retromönstrad, bomullsklänning från flickavdelningen, kul att kunna handla där nu, storlek 86, 79,50:-. Tvåpack strumpor 39;50:-.



Jag har sagt det förr - men åh vad jag älskar kombon rosa/grönt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Den var verkligen fin den klänningen =) Super!

2009-04-23 @ 19:14:03
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

verkligen fn klänning, och vad cool hon är på bilden!

2009-04-23 @ 20:37:48
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0