En buse i köket



Lija jagar katterna i köket som var där och ville äta. Hon stod och kollade ner på dom och deras mat hur länge som helst. Hon var väldigt fascinerad av att dom åt. Hon tycker att det är jätteroligt med husdjuren nuförtiden när hon har kommit upp en bit från golvet och har koll på dom från ovan.
Soft kväll då Lija somnade strax efter klockan åtta. Skönt att vi får en stund för oss själva på kvällen. Visst vaknade hon ett par gånger och jag fick gå upp och natta om henne men i det stora hela så var det bra. Nu sover hon gott i sin säng alldeles bredvid mig. Skönt att ha henne nära, höra henne andas och vända på sig.  Jag har henne gärna hos mig i sängen men jag tror att vi alla tre sover bäst i våra egna sängar. Hon kommer ju ändå till oss någon gång under natten, brukar bli omkring klockan fyra och då är jag så trött att jag glömmer att lägga tillbaka henne. Så himla mysigt att vakna tillsammans. Alla som har barn vet hur otroligt mysiga dom är som nyvakna när hela deras ansikte spricker upp i ett enda stort leende när dom får syn på en. Åh, att det kunde vara så underbart med tidiga morgnar hade jag aldrig kunnat tro.
Jag har världens huvudvärk ikväll som vägrar ge med sig så nu ska jag försöka sova bort den och gärna en stund innan Lija vaknar för lite nattamat.



Jag har gett Mojjen nötkött och Lija tycker det är spännande att titta när han äter.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas för din skull att det inte är en SNOR-buse i köket..ASGARV Ja jag vet..lite trött å flammsig. Så blir det när man inte får sova om nätterna!

2009-04-02 @ 10:55:57
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0