Fredagsdate



Certifierat busfrö på morgonen!

Härligt med en bra natt efter två jobbiga. Då är man på topp som mamma plus att solen skiner och vi ska hem till Maritha och Emilia och leka och vara ute i det  härliga vädret. Helgen kan inte börja så mycket bättre.
Helgen är öppen för förslag ännu, vi ska eventuellt åka och titta på en söt liten bil till min mormor. Hon behöver en lättkörd, liten bil som inte går så fort att ta sig till affären, läkaren och lite andra småutflykter med . Jag tror att vi har hittat en perfekt rackare också. Så eventuellt ska vi spana på den på lördag. På söndag är det babysim med undervattensfotografering bland annat, roligt.
Nu ska jag sätta fart här hemma, Lija somnade precis sedan ska vi iväg. Jag måste förbi apoteket först och köpa solskyddsfaktor till Lija. Inte för att hon ska vara medvetet i solen men den är svår att undvika när hon åker i vagnen och så vidare.
Jag bloggar om vår dag ikväll med massa bilder förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: matilda - mercedes mamma

Hittade den på Haven, norpade åt mig den sista, men du fick ju världens fyndpris! jag fick betala 549 för den! :(



har storlek 80 och den är rätt rymlig, ärmarna e ju långa för att man ska vika men mot andra kläder i st 80 så är den nog ändå liite större.

2009-04-17 @ 15:32:42
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0