Girlie girlie stuff



Ljusrosa gummistövlar från Viking. Nedsatta från 350:- till 150:-. Perfekta att ha ute på landet och på slaskiga barnvagnspromenader. Härligt babyrosa färg.



Kilklacksskor från Vila 260:-. Snyggt med korallfärgen till smala jeans i sommar.

   

Jag fredagsshoppade lite som hastigast igår innan Lija och jag gick och mötte pappa N som hade varit på After Work med sina kollegor på Grand Hotel. Hos svärmor köpte jag kilklacksskorna från Vila som är helt bedårande och dessutom sköna. Spanade på de liknande som HM hade förra sommaren i enfärgat (och även har i år), men slog aldrig till och det var ju bra för dessa är mycket sötare. Den tunna tunikan i bomull är perfekt både nu och till sommaren. Bra med knappar en bit ner nu medans jag ammar.
Stövlarna
gick inte att lämna kvar i affären. De får agera substitut tills jag tycker att jag har råd med ett par rosa Hunter. Så jag var glad som en lärka och nästan kvittrade när vi gick hemåt.

Lija somnade klockan åtta som vanligt igår och tro det eller ej men jag behövde inte gå upp en enda gång och natta om henne. så vi fick en urmysig vuxenkväll för oss själva och satt uppe och kolla på tv tills klockan var tolv tror jag. Vi hade köpt hemma massa plockmat såsom olika salami, rostbiff, ostar och bröd och satt och petade med. Mysigt! Nu ska vi ge oss ut i solskenet och handla lite kattattiraljer, kattsand och mat bland annat.





Syrenlila tunika från Vila 300:-. Finns även i svart och vitt.

Kommentarer
Postat av: Anette

Vilket kap med stövlarna och underbar tunika, måste jag nästan ta o kika på jag med ;)

2009-04-18 @ 21:38:34
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0