Godmorgon



Steker på övervåningen i täckhögen när jag bäddade rent igår.

Härlig morgon med strålande solsken och jag/vi har sovit till nio. Känner mig ganska utvilad och på bra humör - härligt!
Hon somnade redan halv åtta igår kväll så det är en mer än godkänd natt. Nu ligger hon på golvet bredvid mig och myser under sin filt och tuggar på sin mjuka blädderbok. Hon brukar ligga och mysa en stund på morgonen och lyssna på tvn, försöker sätta på något med musik eller radion för det gillar hon. Ligger som ett tänt ljus.
Nu ska jag få i mig lite frukost och sedan kicka igång dagen. Hoppas att det är varmare ute idag än vad det har varit dom senaste dagarna så vi kan gå ut en sväng.
Nu har Lija tröttnat på att sitta på golvet med mig så hon ska få springa av sig lite i gåstolen.



Morgonmys med alla leksaker inom räckhåll.


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha vilken lirare! Jäser =)

2009-04-21 @ 10:22:57
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0