Godmorgon lillördag!



Lija leker kurragömma. Passade på att köra in under bordet när jag hade tagit bort stolen igår.

Lija somnade omkring halv åtta igår men vaknade en timme senare för att ena katten gick omkring och ylade. Irriterande, för då har hon inte hunnit ner i sin djupsömn och då blir det bara som en tupplur för  henne som ger henne lite ny energi. Så hon fick komma upp en timme till och hon bara fnissade och fnissade. Så sött så men hon var ju så trött. Somnade som en stock sedan och sov riktigt bra hela natten. Vi låg och drog oss till halv tio så idag är jag på topp.

Lija sitter bredvid mig på golvet och leker. Hon blir duktigare och duktigare att sitta för var dag som går. Vad fort det går!
Det sparar en hel del på min rygg att hon kan sitta upprätt själv, att man slipper sitta helt krökt med ryggen och hålla i henne. Har börjat med Liberos Up & Go blöjor nu som är skönare för lilla magen när man sitter upp. De är som en byxa med resår som anpassar sig. Så ut med bebisblöjorna och in med dom för stora tjejer.

Nu ska jag käka frulle och titta på Malou innan lilla terrroristen tröttnar på att leka själv.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0