Godmorgon - för det är det!



Morgongympa medans mamma klär på sig.

Även idag vaknar man till strålande solsken utanför fönstret och 13 grader varmt, lovely! Passar bra idag då vi ska på promenad men först lunch med Lijas farmor. Lija har sovit väldigt bra inatt, somnade som sagt strax efter klockan åtta, åt vid tolv, fyra och så nu vid nio när vi klev upp. Det är väldigt bra för att vara henne då det brukar kunna vara matstund var och varannan timme på natten ganska ofta.
Just nu håller vi hus på golvet, Lija rullar runt - ibland tre varv på raken så jag har klätt in golvet med täcken. Nyhetsmorgon står på och alldeles nyss sjöng Anders Lundin (?) och då höjde jag volymen och Lija låg som ett tänt ljus och lyssnade. Hon älskar verkligen musik, hon somnade varje gång jag satte på julskivan med Sanna, Sonja och Shirley i julas. Fast jag tycker nog inte att Anders var riktigt så bra som Lija verkade tycka...
Dags för frukost och byta aktivitet för Lija som tröttnat på att hänga på golvet.



Såhär kan det gå när man är en liten rullbulle! Jag skulle behöva vaddera hela lägenheten nu känns det som för hon är ÖVERALLT. Sötnos!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0