Lija kan själv



Jag vet inte hur många gånger jag har försökt filma henne när hon "går" i sin gåstol men det vill sig ju aldrig bara för att man ska. Hon blir genast helt ointresserad av att gå och börjar fixa med sin leksaker istället. Men jag fick till en liten sekvens iallafall. Hon kör fast ett par gånger så jag är tvungen att hjälpa henne annars hade filmen blivit flera timmar lång. Men man ser hennes teknik hur hon ta i med fötterna. Jag får kanske passa på att filma när N kommer för då kollar hon ju på honom istället. Håll tillgodo så länge tills jag fixat en ny.

Kommentarer
Postat av: Erika

så sött =) tillslut så kom hon. Jag jobbar i en klädbutik

2009-04-01 @ 21:26:53
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0