Mysdag



Tjejerna är mycket fascinerade av Emilias Telletubbiesleksak.

Vi har haft en helmysig dag i solen på altanen hemma hos Maritha och Emilia. Tjejerna har lekt på en filt på altanen och vi har snackat massa strunt och solat. Maritha fixade supersmarriga smothies och så mumsade vi hembakade kanelbullar, mitt favoritfika näst efter kärleksmums då.
Vart borta hela dagen och ute i friska luften så nu har jag bokstavligen talat kraschat i soffan. Det är en bit att gå till Maritha så jag är helt slut i kroppen också, fast på ett skönt vis. Var ner till centrum och fredagsshoppade litegranna. Hittade lite fint hos svärmor och ett annat fynd på Intersport. Passade på att beställa skor till Lija som kommer på måndag dit, ett par supersöta rosa/vita Puma. Jag visar lite bilder imorgon för nu orkar jag inte mer idag, ska förflytta mig omedelbart upp till sängen och gosa bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0