Påskfynd



Bild: Min Pluddevutt

Kommer ni ihåg denna jacka jag bloggade om tidigare? Jag har inte kunnat släppa den ur tankarna. Iallafall så hittade jag värsta schyssta rabattkoden hos Min Pluddevutt. Med koden " påsk " så får du handla valfri vara med 20% rabatt plus att dom alltid levererar fraktfritt och dessutom är jackan 50 kronor billigare här än hos andra webbshoppar.
 Jag betalde alltså 399:- för den inklusive frakt istället för 499 - 549:-. Gissa om jag är nöjd och glad som en lärka? Det får nog bli en beställning utav den matchande klänningen också så småningom, just nu är den slutsåld i storlek 80. Nu är iallafall denna på väg hem till Lija.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0