Rock the dog

   
Bilder: Rock the dog

Titta vilka supercoola bodies jag hittade! En sådan här i rött vill jag absolut ha till Lija. Tänk vad snygg den blir till hennes Nova Star baggy jeans med röda sömmar på. Det är extra roligt också för innan Lija kom till världen så var vi på väg att skaffa en jycke och då just en Bullterrier som skulle heta Rufus. Nu får vi ju en på sätt och vis när jag klickar hem denna. Dom har även en body med Carrie, från Sex and the city tryck på och eftersom att jag är ett stort fan så blir det nog kanske en sådan också. Det finns flera hundraser att välja på samt om du vill ha lång eller kort ärm. De kostar 199:- styck och du hittar dom här.

                                                     
                                         

Kommentarer
Postat av: Anette

Gillar bodyn med hunden!!! Riktigt cool...

2009-04-04 @ 17:33:31
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Rrrrruskiga jyckar tycker jag...;-)

2009-04-05 @ 19:05:25
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0