Sittdelspremiären avklarad



Lija steker i solen hemma hos farmor och farfar på deras baksida.

Att åka sittdel var helt suveränt tyckte Lija, det enda som var lite störande var att solen hamnade i ögonen emellanåt och det är man ju inte så van vid ännu. Lätt fixat med en filt och till slut vänjer hon sig nog. Nej men hon tyckte det var hur spännande som helst att kunna vara med mer och speja när vi var inne på affären och så vidare.
Premiärturen gick upp till farmor och farfar på en fika i solen. Hon somnade på halva vägen och verkade trivas bra i sitt nya vrålåk. Helt klart rättan tid att ta bort liggdelen, det kändes helt och hållet bra med att ha henne mer upprätt och delaktig nu. Det märktes att hon också tycker det, man kan ju fortfarande luta bak henne när hon vill sova så man har ju en liggdel och sittdel i ett. Jag är så nöjd och detta känns jättebra, extra nöjd med vårt val av vagn också som jag hittills inte har något att anmärka på alls.

Vi har haft en supersoft kväll i soffan med Robinson och god mat. Lijas nattning gick lättare än vanligt så omkring halv nio somnade hon utan ett pip för natten. Tydligen uttröttande att provåka sin "nya" vagn. Nu orkar jag inte skriva mer, måste samla sömn känner jag.







   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0