Sjukstuga



Nakenfis som luftar rompen som vanligt varje dag.

Lija
är snorig, snörvlig och hostar. Jag började få ont i halsen nu på kvällen och har kännt mig hängig under dagen. Jag vilade två timmar med Lija på eftermiddagen, eller ja det blev en timme för mig eftersom att hon vaknade till och från i början av att hon hostade. Så ikväll somnade hon lätt klockan åtta men varje gång hon hostar får jag springa upp för då vaknar hon, lillgumman.
Jag ska bädda ner mig i soffan nu med nya numret av Vi föräldrar och försöka vila bort förkylningen så gott det går. Jag hoppas att det inte blir värre för Lija och att vi slipper feber.
Jag fick hem 313 (!!!)  foton idag också som ska sorteras in i de nya albumen som jag köpte i fredags. Men det får bli morgondagens projekt då vi bara ska hålla oss hemma och vila.


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

inte kul :( hoppas ni mår bättre idag!

2009-04-28 @ 08:48:44
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0