Snabba puckar


Bilder: IKEA

Dessa möbler var de vi hade som jag sålde idag. Serien heter Kvarnö.

Denna dag har ägnats familjen helt och hållet ochjag har hållt mig undan datorn och fixat med en massa annat nyttigt och roligt. Först  var vi ju på babysim, vi badade båda två så tyvärr blev det inga bilder denna gång. Vi tränade på att dyka idag igen, samt en ny övning som gick ut på att de skulle hålla sig i kanten medans man höll ett knä under dom och sakta men säkert drog man undan knäet och då skulle dom hålla sig kvar själva och mycket riktigt så fungerade det!
Lija slocknade direkt i vagnen efteråt så vi passade på att gå och handla i lugn och ro.

Jag har rensat och planerat lite på balkongen och kom på att jag nog vill ha nya möbler till balkongen och sälja dom vi har. Sagt och gjort så slängde jag upp en annons på Blocket med våra utemöbler och vips så ringde det en tjej efter tjugo minuter och ville komma och hämta dom så nu har vi inga möbler alls. Nu ska här verkligen planeras in i minsta detalj och vi ska göra exakt så som vi vill ha därute. Det ska bli loungekänsla därute med soffa och kuddar och mysig belysning. Det blir förmodligen möblerna i konstrotting i IKEAs nya serie Arholma. Tror att det kan bli riktigt bra men först ska här mätas och skissas en del.
 Så det gick undan här hemma ikväll från idè till beslut, som vanligt med mig. Får jag för mig något så ska det ske på direkten, vill inte att det ska dröja evigheter när man är inspirerad och kreativ.

Lija var lite trasslig ikväll och ville absolut inte sova trots att hon var toktrött. Hon fick vara uppe med oss istället och när vi la oss så gick det minsann bra att somna på direkten mellan oss. Bestämd liten dam vi har att göra med kan jag säga. Men hon verkade ha lite besvär av tänderna ikväll för hon blåste spott hela kvällen och gjorde pruttljud liksom samtidigt och det har hon inte gjort innan.


Nu vill jag ha denna serie som heter Arholma från IKEA. Vi kommer nog att ha två hörnsektioner på vår balkong, så att de bildar en soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0