Snälla tomten...



Bilder: Lucky Little Me

...jasså är det inte jul ännu, typiskt! Hittade denna jacka ikväll och föll pladask! Grönt och rosa är en underbar kombo och denna omlottjacka går att vända ut och in. Så när du har tröttnat på en rosa jacka så kan du göra om den till en grön/vit blommig, vändbar tröja alà åttiotal
 Alltså den är så underbar så jag tror att jag dör!! Men priset är saftigt, 549:-. Jag har svårt att motivera ett sådant köp endast med att den är ljuvlig. Speciellt nu när vi precis köpt skaljackan från PoP, känner jag N rätt så tycker han att skaljackan är en bättre jacka eftersom att den är vindtät, regntålig med mera. Så han blir svårflirtad så där har jag nog inget att hämta. Jaja, jag skulle iallafall matcha den med klänningen nedan samt strumpbyxorna med stjärnmönster.
Alltihopa kommer ifrån Kik Kid och du hittar det här.



Klänning med puffärm 285:-. Strumpbyxor 179:-.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hooden är verkligen ljuvlig ;)

2009-04-08 @ 19:09:47
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0