Superduper lyckad dag



Glada bästa vänner på golvet på Nordeas huvudkontor där Marithas mamma jobbar och vi tog en matpaus för tjejerna.

Vilken underbar och lyckad dag vi har haft. Den har varit så perfekt som en dag innehållandes ingredienserna sin älskling, sol, bästa sällskapet och shopping kan bli!
Jag överdriver inte när jag säger att det inte var gnälligt en enda gång på hela dagen - inte någon av tjejerna va missnöjda en enda gång. Dessutom var dom helt synkade vad gällde mattider och sovstunder. Så vi fick äta lunch medans dom sov båda två och de var nöjda med att sitta i sina vagnar och kolla på oss och varandra.
Vi åkte halv elva och kom hem omkring halv åtta ikväll så det var verkligen en heldag. Jo just de, amningen funkade prima borta, jag ammade henne hos Marithas mamma. Sedan ute på ett fik då Emilia fick burkmat och det slutade med att Lija med ville ha det och slukade sked på sked! Aldrig sett henne äta så mycket.
Nu ska jag förbereda inför morgondagen då vi kryssar iväg och hälsar på familj Belestam i deras sommarstuga utanför Linköping. Så härmed beställer jag sommarväder!



Kivas lite...



Här får du Emilia...



Nej nu du ska du få!



God lunch högst uppe på NK, intogs i lugn och ro medans tjejerna sov.



Fina vänner - glad att vi har er!



Sleeping beauty medans vi åt lunch.



SIAbutiken på Birger Jarlsgatan fick sig ett besök precis innan stängning. Tavla/hängare med klädnypor 157:-. Grodgalgar 45:-/styck och en "My room" skylt - allt till Lijas rum med grodtema som vi redan börjat med.

   



Åhlènsshopping, hakklapp från TIO gruppen 105:- men de hade halva priset på den idag. Svart/vita gardiner till vardagsrummet även dom för halva priset 137:-.



Cool smurftisha från Kapp Ahl av alla ställen där jag aldrig handlat innan, 129:-. Jeans från PoP i snyggaste tvätten och smala ben 245:-.





Pikètröja med puffärm HM 69,50:- och rutig klänning 79,50:-.





Cool retroklänning, en till jag vet - just love it, från HM i ekologisk bomull 50:-!!



Juicy Couture kopia från HM i frottè med tjejiga detaljer såsom bandet i midjan, 98:-.



Lite nya leksaker BRIO, snurrgrej med sugplopp som man kan fästa på bordet till exempel 189:- och en rosa rolig sak med bjällra i 69:-.



Så sant så sant...



Två fotoalbum från Åhlèns - tag två betala för ett så 100 spänn för båda!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Härligt att det blev en så lyckad dag och så många fina inköp också ;)

2009-04-25 @ 22:05:53
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0