Surprise!





Idag kom paketet med leggings ifrån Rockefella. Superfina var dom och i dunderschysst kvalitè, smalribbade med muddar. Kostar 100:- just nu istället för 150:- hos Min Pluddevutt. De kan jag verkligen rekommendera.
Men så till den stora överraskningen.. Det var ju lite strul kring min beställning utav jackan som jag berättat tidigare.
Jag fick ju den till superrabatterat pris, 200 spänn istället för 549:-. Jag var verkligen jättenöjd med de men så skickade hon med ett rosa set med byxa och linne från Kik Kid också!!! Som plåster på såren värde 440:-!!! Jag finner inga ord - snacka om bra service och kundvård! Så det är med varmt hjärta jag rekommenderar Min Pluddevutt.
Tack snälla snälla Ida - Lina!!! You made our day!







Jättefint set i tunnare bomull/elastan. Byxa 249:- och linne med korslagda band i ryggen och en filtstjärna på 189:-.




Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

vilken otroligt bra service måste jag säga. verkligen ursäkt så att det räcker och blir över ju!

2009-04-22 @ 20:30:22
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0