Thank God It`s Friday



Skrutten börjar redan bli trött.

Vår dag startade lite tidigare än vanligt idag, ungefär halv nio istället för halv tio men det är ju fortfarande sovmorgon för mig de. Vi har legat/suttit på golvet och lekt och kollat på Nyhetsmorgon men nu börjar hon bli trött. Går fram och tillbaka i köket med sin gåstol, kör på kattmaten och mina ben. Tur att hon inte når kattmaten iallafall, jag åt tydligen kattmat när mamma inte såg när jag var liten.

Underbart väder idag med och fredag, åh det kan inte bli bättre. Hoppas vädret håller i sig i helgen så N får njuta det fina vädret tillsammans med oss också.
Inga speciella planer för dagen förutom att vi ska ut någon gång under dagen. Vi gjorde så god mat igår kväll också, örtbiffar av nötfärs, potatis och morotsgratäng, tomatbaserad sås till det och en god blandsallad. Till efterrätt överraskade N med jordgubbar och de var otroligt goda och förvånansvärt söta. Så middagen idag får bli något med gratäng till, kanske kyckling. Jag har en låda jordgubbar kvar också så kanske dom tillsammans med glass.
Nu ska Lija lura en liten stund tror jag bestämt innan hon blir trött och grinig, det gäller att ta henne precis innan.





   

Jag har ju glömt att visa armbanden jag fick av Lijas farmor. Två stycken med läderremmar och berlocker i form utav hjärtan och stjärnor. Jag älskar det och det är så mjukt att jag kan använda det fast jag har Lija. Kommer från Friis & Company.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0