Tema 80-tal



Lilla trollet i sin nya hatt. Inte helt lätt att fota henne för hon bara svischar iväg rätt vad det är.

           

Idag låg det tre paket i brevlådan när jag stoppade ut näsan, trevligt! I det ena var det den underbara jackan från holländska Kik Kid som jag väntat på. Så var det solhatten från samma kollektion och i det tredje en My Little Pony som jag börjat samla på till Lija. Det är nostalgi på hög nivå för mig som är född på åttiotalet. Jag tror att det finns några ponnies kvar sedan jag var liten, det måste jag kolla upp.

Jackan kostade till :slut 200- (!!!!) istället för 549:-, då hon hade lite problem att få fram den trots att jag betalat. Så jag fick den till inköpspris, väldigt bra service vilket är smart för det gör att jag återkommer.
Mössan som är en kombinerad solhatt var nog bland det sötaste jag har sett och den sitter bokstavligen talat som en smäck - helt perfekt modell och storlek, 9-12 månader. Hon är stor vår lilla fröken. Härlig, tunn bomull och modal som funkar hela sommaren i värmen.



       

Jackan är vändbar, hello åttiotal, och blir då ljusrosa med en liten ficka på ena sidan. Det ska bli spännande att prova Kik Kid och se hur deras kvalitè är.

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

superfina, både jackan och mössan :)

2009-04-21 @ 20:38:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0