Extra tid tillsammans



Lija med sitt bjässepåskägg från farmor och farfar.

Vi har haft en riktigt slapp hemmadag alla tre då N tog pappaledigt idag. Därför har inte datorn varit högsta prio denna extra ledighetsdag. Vi har bara myst, busat, sovit, badat och varit på promenad i kvällssolen.  Lija blir alldeles till sig när hon ser att både mamma och pappa ligger i sängen när hon vaknar. Men då är inte jag lika intressant alls utan då är det pappa och bus som gäller. Hon lägger sig på magen och tittar upp på N, skrattar och borrar ner huvudet i madrassen för att sedan titta dit igen. Så där kan hon hålla på i en halvtimme. När det är bus på gång då är pappa favoriten över allt annat. På morgonen när hon börjar vakna till så ligger hon och killar honom på armen så att han ska vakna och kika på henne, sötnosen vår.
 Nu sover hon gott sedan klockan åtta. Jag ska också gosa ner mig lite djupare i sängen nu. Jag får ta igen dagens glesa inlägg imorgon då vi har noll planer för dagen



Kan man stoppa det i munnen må tro?



Om man puffar lite på det så kanske det öppnar sig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0