Lådrafsaren



Dags för en sväng till IKEA och köpa säkerhetsprylar och börja säkra upp hemma!



Puh
vilken bökig natt det var. Lija somnade lätt omkring klockan åtta som hon gjort var och varannan kväll den senaste tiden men omkring klockan elva vaknade hon och ville inte somna om. Jag använde mig utav alla knep som brukar fungera men icke. Efter en timme så började jag bli ganska så trött och tänkte nästan ge upp och hämta selen och gå upp. Men jag provade att lägga henne i sin säng och bäddade ner henne. Vips så sov hon!?
Hon ville tydligen inte ligga i stora sängen och trängas och svettas med mamma, kanske känner hon sig trygg nu i sin säng där hon känner kanterna och inte känner sig så "liten".
Hur som helst så är jag ganska trött idag, nätterna har en tendens att fortsätta vara stökiga när dom börjat dåligt så hon sov ganska oroligt resten av natten.

Idag ska jag försöka rensa och städa lite hemma så gott det går. I Lijas rum står det massa kläder, de kartonger med barnkläder som vi fick av Anna. Jag ska sortera lite där, lägga bort kläder som hon vuxit ur och flytta ner det till förrådet istället. Jag ska se vad som behövs till Lijas rum och strukturera upp det lite. Men först frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0