Nattspöket

 

Så här trött blir man när man spökar hela natten.



Värsta jobbiga natten, fyyyyy vad hon  har stökat runt på min sida av sängen. jag har inte sovit många minuter inatt och dessutom var ju natten innan också under all kritik. Nu sover hon såklart och kommer säkert göra en större del av dagen. Jag är helt slut men går jag och lägger mig jag med så kan jag slå vad om att hon vaknar precis när jag somnat och då är jag helt färdig sedan. Nej jag får passa på och vila en stund när N kommer hem vilket borde bli snart hoppas jag. Det regnar här idag och tydligen ännu mer inne i stan så vår lilla utflykt får vara till nästa vecka. Hela grejen förlorar sin charm eftersom att vi tänkte gå och mysa på Djurgården och äta lunch i solen. Men det passar bra att stanna inne och mysa idag istället, kanske bara gå vår vanliga runda och sedan måste jag ner till centrum en sväng och införskaffa nödvändigheter såsom blöjor. Vår lilla knubbsäl har vuxit ur dom jag har hemma nämligen.



Spejar på mammas dator och pillar på tangenterna.



Sliter upp lekochspelinsatsen i gåstolen, lyckades klämma handen litegrann och gallskrek, efter det var det dags för vila.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

härliga bilder på din söta dotter :)

2009-04-09 @ 12:51:45
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0