Vågar man hoppas på vår?



Gulliga tussilagos såg vi när vi var ute.

Åh vilket underbart väder det var ute. Vi mötte upp Kristina och Samuel och tog en runda i sakta mak, idag är det verkligen r ute. Vi njöt i fulla drag både Lija och jag. Jag hade bylsat på mig själv för mycket kläder men Lija hade alldeles lagom med strumpbyxor under jeansen och så invigde vi skaljackan från PoP som var den ultimata jackan nu. Under den hade hon en kofta samt en body. Alldeles lagom varmt blev de för hon hade perfekt temperatur när vi kom hem.
På hemvägen gick vi förbi svärmor i butiken och fikade. Vi kom precis mitt i ett inköp av kläder från Twist & Tango så det var roligt att vara med och kika lite på vad som kommer. Jag hade med mig selen och Lija tycker det är jättespännande att spana i affären på alla fina lampor, smycken och på sin farmor såklart. Hon skötte sig exemplariskt det är så mysigt.
Jag höll henne vaken den korta biten hem så att hon kunde få lite mat och nu sover hon en liten nap innan N kommer hem.
Nu ska jag röja lite hemma medans yrvädret vilar för sedan blir det full ös igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0