Välkommen till min garderob snygging!



           

Bilder: Odd Molly
Angelina dress 1799:-.

Underbara Angelina dress från Odd Molly har flyttat hem till mig. Superfin på med tungt fall och en spetsunderkjol i bomull. Man känner sig som en ballerina när man snurrar runt. Tänker mig den med jeansjacka och ballerinaskor alldeles snart en varm vårdag på Skansen till exempel. Man kan både klä upp den och klä ner den tycker jag. Snygg nu också med bruna stövlar och min nya kappa från Odd Molly. Jag skulle vilja ha en halsduk i den lila/vinröda färgen som finns i klänningen, men ljusrosa kan nog också funka. Hur som helst så är jag kär som jag alltid blir i mina mollysar och kan sitta och bara titta på den. Tycker ni att jag är knasig?

Kommentarer
Postat av: Annika

Svar: JA! Lika ODD som kläderna ;-)

2009-04-07 @ 13:14:02
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Anette

Så underbar klänning!

2009-04-07 @ 19:57:00
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

Ja visst är de fina! Jag fick betala 1999 för min! skulle kanske väntat lite. Men jag är lika glad ändå. Jag har den rosa. Finns på bild i bloggen.

Såg den på en skyltdocka o högg den direkt skratt



Så nej du är nog inte så knasig, kläderna har en magisk dragningskraft om de står "odd molly" på dem. Farligt!



Din var också jättefin och det är så roligt o se de olika varianterna av samma kläning. Med de olika färger o mönster som är.



// Vicktoria

2009-06-21 @ 17:37:39
URL: http://www.vicktoria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0