Vårfeelings



       

Vilken underbar morgon att vakna upp på. Natten har varit riktigt bra och Lija har sovit längre stunder i sträck eftersom att hostan har försvunnit nu, skönt. Så idag ska vi ge oss ut i vårvädret på eftermidagen tänkte jag. Vi får sällskap av Kristina och Samuel ifrån mammagruppen vad det verkar, kul med sällskap och Kristina är rolig att bubbla med.
Vi sov ända till halv tio idag, värsta lyxen. Sedan har vi tränat och busat på morgonen både på golvet och i gåstolen. Lija blev så utmattad så nu ligger hon och vilar.
När hon vaknar blir det blomkålslunch och till efterrätt hallon- och päronpurè. Det blir premiär för fruktdesserten men den luktade riktigt gott så vi får se vad hon säger om det.
I helgen ska vi byta till sittdelen på vagnen. Tror verkligen att det är dags för det nu. Jag är lite kluven till att den bara går att ha framåtvänd men vi provar så får vi se, inte svårare än att man kan byta tillbaka.
Nej nu måste jag sätta fart här hemma innan lillskrutten vaknar.



Fundersam över vem det är som syns i spegeln....



   

Jag köpte badolja på Apoteket igår, utan konserveringsmedel, viktigt!
Dagens lunch, inte hela burkarna då givetvis...

Kommentarer
Postat av: emma

ungefär hur mycket äter hon till lunch när hon äter burkmat?

2009-04-01 @ 13:24:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja du det är svårt att säga men det är inte så mycket. Jag värmer en tredjedels liten burk. Äter hon "bra" så får jag i henne kanske 10 små, små bebisskedar av maten. Kanske lika mycket av desserten. Men nästa dag kan det vara helt tvärtom och allt hamnar utanför.

2009-04-01 @ 17:49:38
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0