Cravings



Snickrar finka( läs grind) upp till trappan häromkvällen. VÄLDIGT välbehövligt.

Härligt med fredag och helg! Inga speciella planer för dagen, fortsätta vila och ta igen oss eftersom vi varit hängiga allihopa till och från hela veckan. Jag är så matt och orkeslös, det är väl både graviditeten, en släng av sömnbrist och en aktiv ettåring som gör sitt till.

Idag känner jag mig lite mer energisk, fick sovmorgon imorse och hade en hyfsad natt. Mer av den varan så är jag snart back on track igen.

Jag har haft enorma cravings efter julmust i en vecka nu. Men jag har såklart inte hittat det i någon affär, har skickat runt N i alla tänkbara affärer. Men idag ska de äntligen få in! Fast nu är jag sugen på lusekusar också, det blir nog en mer svårknäckt nöt...





Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Pressbyrån på Slussen säljer lussebullar sa min kompis igår, så kanske gör dom det på alla?

2009-10-16 @ 11:24:59
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0