Lite smått och gott



Tjejerna på PoP idag, dagen till ära råkade de få likadana tröjor på sig. Så går det när deras mammor åker på shoppingturer tillsammans.

Nu har jag precis sjunkit ner i soffan efter en heldag tillsammans med Maritha och Emilia i Stinsens köpcentrum. En väldig trevlig dag som innehöll lite shopping, god mat och mumsigt fika.

Men man blir slut av att vara ute på vift en heldag med två vildbattingar. Det springs hit och dit, de skriker i kör och turas om att vara trotsiga. Men ändå är det bara helt underbart!

Maritha passade Lija så att jag fick en möjlighet att klippa mig. Jösses vad skönt och lyxigt det var att få möjlghet att göra det. Så nu är jag en happy mama med ofrissigt hår och god mat i magen.

Ska faktiskt slänga mig i badet nu och sedan blir det tidigt sänggående. Lite smått slut som artist idag...



Lilla fröken rynknos. Hon gör sådär hela tiden, N säger att hon härmar mig för at jag jämt gör så?! Hmm...



Emilia gör också en av sina knasiga miner, lilla pajasen som jag kallar henne.



Överraskande hittade jag en jättesöt top i Lijas stil på Kapp Ahl. Jag tror aldrig att jag har handlat där!? Men deras nya kollektion som heter Vintage Stories innehöll en hel drös med fina plagg som inte alls liknade Kapp Ahl. Verkligen lyckad design - löp och köp det var huggsexa om plaggen!



Kolla den fina tagen på tröjan! Sådant gör mig köpsugen.
Leggings i ull som värmer skönt under Lijas klänningar i mörkgrått från Vincent Shoe Store.



Kommentarer
Postat av: Anette

Kappahltoppen är jättesöt och fin!

2009-10-21 @ 11:44:12
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0