"Lija Lija Lija Lija"



Klättrar i leksakslådorna, enklaste vägen upp i soffan om man är lite lat.

Nytt för dagen
är att hon går runt och säger "Lija Lija Lija". Sött så det är inte klokt. Förut har hon jämt sagt "bäbis bäbis" om alla grejer som är hennes men nu har det lossnat med namnet också.

Jag har glömt att uppdatera vad gäller hennes tultande också. Jag skulle nog säga att hon nu har lämnat krypandet för att istället gå på heltid. Försöker sig på att springa med emellanåt men det är lite klurigare.

Hon är fortfarande ganska försiktig när vi är på främmande platser och utomhus. Det är väl klumpigare med skor och mer kläder. Nu vet jag i och för sig inte hur det skulle gå eftersom vi varit hemma en vecka i sträck.

Febern har gett sig och hon verkar något piggare nu på eftermiddagen. Men hon kissar fortfarande väldigt dåligt trots att hon dricker mycket. Det verkar vara mycket som ska fyllas på efter magsjukan.
Dessutom har hon vilat fyra(!!) gånger idag och verkar hur trött som helst. Vi avvaktar under eftermiddagen så får vi se mot kvällen hur hon mår. Annars får man helt enkelt ringa Akademiska bara, ifall hon inte kissat igen. Jag tänker INTE låta henne ha ont en hel helg.

Kommentarer
Postat av: Annika

Men vad duktig hon är som kan säga sitt namn! Jag är värsta imponerad :)

2009-10-30 @ 17:16:21
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Cissi

Såå gullig! Man vill bara nypa henne i dom gulliga,knubbiga låren! Varför är det ingen som säger så om mina lår???? Puss

2009-10-30 @ 20:38:09
Postat av: Emma

Inte ? Vad oförskämt av folk!

2009-10-30 @ 20:54:45
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

DEt är ju så sörr när dom lär sig sitt eget namn. Meja säger ju Eja och klappar sig själv på bröstet :)

2009-10-31 @ 09:24:41
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0