Bakelse







Kappa i ull från ZARA 479:-.

Nej mössan nedan ska inte matchas med overall, utan med denna mumsbit som jag suktat länge efter till Lija. Den har varit svårmotiverad att köpa eftersom användningsområdena är ganska få men nu har jag hittat några...

Jag tycker den är helt bedårande med sitt fall och rosetten bak i ryggen. Jag hade faktiskt spanat in den i ljusrosa men sedan så ändrade jag mig och kom på att den är himla snygg i den klassiska grå ullkappefärgen. Lite mer vuxen på något vis. Jag kommer ofta på mig med att köpa sådana kläder till Lija som jag själv vill ha.

Eftersom att den är i ull och fodrad så kommer hon att kunna ha den nu med något värmande under.  Storleken är väl tilltagen (18-24månader) så att hon även kommer att kunna ha den till våren.

Tänk vad fin hon ska bli vår lilla tjej, finare menar jag!

Kommentarer
Postat av: Erika

visst är den söt! Min lilla Elwira har ju den kappan i rosa =) Det är dock dvårt att hitta just vita stora zinklyktor, har ännu inte lyckats hitta någon iallafall :(

2009-10-31 @ 11:21:11
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Åh den är så fin! Mercedes har också en sån kappa från Zara, (inte exakt samma) smart du är som köpte lite större - det tänkte inte jag på alls så jag får väl köpa en till mot våren istället.



2009-10-31 @ 12:17:35
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0