Ekorre i vårt hus



Lija aka Ekorren har käkat gurka.

Idag känns det som första friska dagen. N är tillbaka på arbetet och jag och Lija är pigga. Tyvärr kan vi ju fortfarnade inte vistas bland folk så det blir att hålla sig hemma resten av veckan. Jag tror inte att hon smittar längre men det är bättre att vara på den säkra sidan. Hon har inga vätskefyllda blåsor längre utan de håller på och torkar ut.

För att få lite frisk luft och stiimulans så ska vi ut på en promenaf iallafall. Jag tänkte att vi skulle gå till handelsträdgården och köpa lite vinterväxter till balkongerna. Ljung och prydnadskål bland annat.

Nu ska vi käka lite frukost, Lija är fullkomligt galen i ost så jag får smyga med den annars blir hon helt vild. Gömmer jag den inte så äter hon BARA ost. Hon pillar av osten från smörgåsen och äter den först.




Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Här hemma bor en liten ostälskare till :)

2009-10-29 @ 08:55:11
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0