Frisilyr



Lija har en riktigt knasig frisilyr nuförtiden. Det behöver växa litegranna så det lägger sig ner. Nu står det åt alla håll och kanter om jag glömmer att blöta det och kamma snedbena.

Ganska soft måndag med besök på öppna förskolan på eftermiddagen. Hela förra veckan var vi ju sjuka till och från så det blev inget bus alls där så. Så idag var hon glad att få komma dit och leka.

Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, är helt färdig idag med. Jag behöver verkligen sova och ta igen mig, det tar lite extra på krafterna att ha en till liten rackare i magen som tjuvar energi. Vilket han såklart får göra hur mycket han vill men det gäller att jag fyller på med det då också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0