Halvvägs

Jag har ju glömt att ens reflektera över att jag nu har gått in i vecka 20 och därmed också halvvägs i graviditeten!

Denna graviditet bara rusar fram och man hinner knappt med att njuta av den.
Jag mår prima, magen har exploderat och det känns som om att den växer dag för dag. Har nu till och med fått spontana kommentarer av folk som ser att man är gravid. Annars brukar de flesta vara lite försiktiga eftersom att det skulle kunna vara de förra graviditetskilona som dröjer sig kvar. Men nu är det en liten kula och ingen tvekan längre.

Lillebror är en livlig bebis och sparkar hejvilt därinne hela dagarna. Tänk vad mysigt det är! Nu känns det svagt utanpå magen om man har tur också. N ska få hälsa på honom när han kommer hem ifrån sin resa.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, längtar nästan efter en bebis i magen jag med! Men vi vill vänta lite...

2009-10-22 @ 17:14:24
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0