Jullängtan!



Lijas beppepolare Cindra fyller ett år idag och Lija skickade kort till sin kompis.

Här hemma är det mys på hög nivå. Nyss ätit rårakor med fläsk och lingonsylt. Nu ska här bakas kanelbullar och surdegsbröd. Men jag upptäckte nyss att jag saknade en del ingredienser så det blir en liten utflykt till affären så fort lillgumman vaknar.

Åh vad jag längtar till jul och allt som hör till. Det är så mysigt när man får förbereda och pyssla och ta fram alla julgrejer. Det blir så mysigt hemma och härligt ljus av alla stjärnor och av granen.
Det är så klart extra kul i år när Lija är större och det ska bli spännande att se vad hon tycker om granen...

Jaaa, jag är en riktig juljunkie och skulle kunna ta fram allting redan nu om N tllät det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0