Kattdoktorn



Sovskrutt. Så här hittar man henne allt som oftast, hon kryper från vår säng över till sin.

Vi har busat hela förmiddagen på Nyckelpigan. När vi kom hem slocknade hon direkt, la bara ner henne så somnade hon. Det tar verkligen på krafterna att leka med sina kompisar.

Det fungerar fortfarande väldigt bra med den indragna förmiddagsvilan och att vila ett längre pass efter lunch. Hon är pigg och glad hela förmiddagen och sedan även hela eftermiddagen. Perfekt att sedan börja göra iordning henne omkring 19 och lägga henne. Hoppas det håller i sig.

I eftermiddag ska vi åka med vår äldsta hankatt till veterinären. Min första och bästa kisse Mojjen. Han kräks och kräks hela dagarna. Han har gjort det till och från en längre tid så nu måste det kollas upp. Veterinären sa att i värsta fall kan det vara magcancer!!! Usch jag hoppas verkligen inte att det är något allvarligt med min oranga guldklimp...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Usch:( Det fick min älskade katt Zeke för drygt ett år sedan. Han magrade av och spydde under en längre period. Det var cancer i tarmarna och gick inte att göra något åt. Han blev bara 7 år.

Fruktansvärt när djur blir sjuka:(

Hoppas det går bra med Mojjen!

2009-10-01 @ 13:40:19
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0