Lycka



Lycka är att få en ballong för en ettåring.
Lija och pappa N i Gallerian förra veckan.

Äntligen verkar vi vara på bättringsvägen. Lija har dock haft feber hela dagen idag men med mycket vila och kärlek så har den försvunnit nu mot kvällningen. Hoppas hoppas att hon sover bra inatt för nu har jag/vi några dygns sömn att sova ikapp kan jag säga.

Igår natt vaknade hon en gång i kvarten. Två gånger tog vi upp henne och svalkade av henne i duschen för att hon överhuvudtaget skulle kunna ligga stilla i sängen. Det enda som fungerade någorlunda var att hon låg på mitt bröst hela hon och sov. Ni kan ju tänka er hur bra jag sov med en 40graders, varm, tiokilos bebis på mig hela natten. Men det var det enda hon var nöjd med så vad gör man inte.

Nu har hon sovit sedan tre timmar tillbaka så jag hoppas att hon mår bättre. Ska bokstavligen kasta mig i säng nu och försöka hinna med att få några timmars sammanhängande sömn.



Hjärtat provar Urban Jungles syskonvagn för några dagar sedan. Hon satt prima i den, det lutar åt att det blir en sådan. Någon som har erfarenheter av den eller andra syskonvagnar att dela med sig av?


Kommentarer
Postat av: Fia

Har ingen erfarenhet av UJ, däremot har vi en Baby Travel syskonvagn. Den ser ut nästan precis som en UJ. Vi har varit supernöjda med våran bl a dels för de svängbara hjulen fram som gör det enkelt att lätt vända och styra vagnen och dels för att det större barnet sitter framåtvänd även fast ligginsatsen sitter i (bebben ligger vänd mot föraren så man kan ha ögonkontakt). Vi ska sälja våran nu snart då Elvira inte är så intresserad av att åka vagn längre, men det har varit guld värt att kunna ha båda barnen i samma vagn när man har varit iväg! Svårt det där med att välja vagn!! Hoppas Lija piggar på sig snart!! Kram Fia

2009-10-28 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0