Smygträning inför den STORA dagen



Lija fick födelsedagspresenter i förskott. Dels för att jag inte kunde hålla mig, som alltid, men även för att hon behövde ett par nu när hon knallar runt överallt så att hon slipper halka.

Vi har haft exakt likadana från Bobux innan som hon nu har vuxit ur. Jag tror inte vi har använt något så mycket som dessa tofflor. De är verkligen suveräna, bra grepp, sitter som gjutna och omöjliga för dom att ta av sig på egen hand. Sedan är dom ju väldigt snygga också!

Jag tvekade innan jag köpte vårt första par eftersom de ändå kostar en slant, 299 kronor men jag lovar att du får valuta för pengarna.

En till nyttopresent fick hon i förväg också, matset från BabyBjörn eftersom att hon BARA ska äta själv så var det dags. Hon är jätteduktig på att äta med skeden själv, tre fyra gånger sådär sedan åker händerna fram. Men hon kan och det går bättre och bättre.
Första gången
vi provade så tog hon bara skeden och lyckades få på en ärta och stoppade skeden i munnen. Som om hon aldrig gjort annat! De kan mer än man tror ibland de små liven...





Set med tallrik och två skedar 179:-. Stadig tallrik formad så att de enkelt ska kunna fösa upp maten på skeden.

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Haha du är som mej, jag skulle också kunna ge Meja presenter i förväg bara för att jag själv tycker det är så skoj :) :)



Hoppas Lija mår bättre idag!

2009-10-28 @ 08:29:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0