Simsöndag



Vi har haft en riktig hemmadag idag med. Lija valde att starta dagen klockan fem så vi har vilat lite i omgångar, jag fick ligga kvar ända till halv nio i sängen. Tack N för det!

Lija knallar runt här hemma mer och mer, det är som om hon aldrig har gjort annat. Vi kallar henne för Transportstyrelsen för hon fraktar mest runt grejer fram och tillbaka. Ger till oss och till kissarna, ställer tillbaka.

Nu är det dags för mellis och sedan ska vi på babysimmet. När vi kommer hem ska jag göra min goda salami och briepaj, tur man iallafall kan äta mögelost som är upphettad som gravid. Annars vet jag inte hur jag skulle klara mig!



Ny fin växt på bordet. Mina favoritblommor, ljusrosa liljor. Som ni ser har kissarna fått en lite finare vattenskål nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

jo visst e det underbart att se bebisarna i magen....läste att ni visste vad det skulle bli...kul med pojkar!!!jag hoppas på en tjej men en kille till e oxå välkommen....kul att det bara skiljer 1 dag mellan oss....

kände igen dig från Highlight, min kille jobbar på intersport i bålsta....

ha en trevlig vecka....kram

2009-10-19 @ 13:53:07
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0