Uppe med tuppen





Igår var det hög tid att sätta i åkpåsen. Lija tyckte det var mysigt att sitta insnugglad i den.

Lija tyckte vi skulle kliva upp innan sju idag och det är bara att lyda. Nu tittar vi på Vakna! med the Voice. Glömmer alltid bort den morgonshowen, när jag väntade Lija tittade jag på den varje morgon eftersom jag vaknade tidigt och var hungrig. Mysigt!

Natten var hyfsad, välling en gång och de andra gångerna hon vaknade till så bjöd jag på vatten och hon drack faktiskt. Hon kanske är lite törstig och allra helst nu när hon är lite förkyld?

Idag ska vi till öppna förskolan som vanligt, fast det blir nog inte på förmiddagen efetrsom hon vaknade så tidigt. Vi får gå med bebisarna på eftermiddagen istället. Vi har en månad till på oss att hänga med dom. Lija är så fascinerad av bebisar förresten. Så fort hon ser en på vällingpaketet eller i en tidning så blir hon jätteglad och säger bäääbiiis. Snacka om att man smälter!

Nu är det förresten bara en dag kvar - imorgon smäller det! Ojojoj vad vi längtar, det är ju så mysigt och speciellt att få tjuvkika på sin lilla krabat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0