Ooooooj.....



Överraskning på hotellrummet när vi checkade in.

.... vad längesen det var jag bloggade. Sjukdomar, sjukdomar och återigen sjukdomar har upptagit all min tid. Alldeles hopplöst har det varit och det har bara gått runt runt. Jag är inne på vecka fyra, vecka två med bihåleinflammation. Tyvärr kan jag ju inte äta antibiotika när jag ammar så det blir långdraget. Barnen har turats om och varit hemma sjuka. Segt som sjutton! Men det som inte dödar härdar, visst? ;)

För övrigt så mår vi alla bra! I helgen bodde vi på hotell i den egna staden, Rica Talk i Älvsjö, Alfonshotellet. Will, som är Alfonstokig, fick det i tvåårspresent av oss och farmor och farfar.

Ja det var ju en given succè både för stora och små och jag kan varmt rekommendera Rica, vi har tidigare bott på ett annat av deras hotell. Allt var med Alfonstema och allt var väldigt genomtänkt. Alfonsteater, Alfonspresenter, Alfonsdisco, ja you name it!

Jag tänkte bara slänga upp ett gäng bilder nu sedan får jag sakta men säkert göra en grundligare recap på vad som hänt i våra liv de senaste veckorna vid tillfälle. Nu ska vi satsa på att bli friska så att vi orkar fira påsk.



Will chillar för ovanlighetens skull.



Barndrinkar i baren ingick.



Ja Will han röjde ju på som vanligt den lilla raringen;)



Lilla Liiwan var såklart också med !



Eeh, full fart var det ja...



Will hittade ett hål i golvet och där bodde det minsann en krokodil. Det bor även krokodiler i gatubrunnar och hemma i badkaret, allt enligt Will och Lija hakar på:)





Kommentarer
Postat av: Jonna

Oj, hade aldrig hört talas om Alfons-hotellet. Dit måste ju vi, med en Alfons-tokig Juli. Vad bra att du skrev om det:)

2012-04-04 @ 09:30:06
Postat av: Anette

Ja det är hemskt så mycket sjukdomar det varit den här säsongen :( Krya på er!

2012-04-04 @ 15:32:35
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0