Samma storlek



Jeansleggings med snygga detaljer till Lija från Polarn & Pyret. Det fanns även matchande till Liiw som jag funderar på så småningom.

Ja som rubriken lyder så har Will nu vuxit ikapp Lija och drar samma storlek iallafall upptill. Han har stora händer och fötterna har vuxit som bara den så igår köpte vi ju nya vinterskor till honom så här i slutet på säsongen...

Idag måste jag leta efter en overall till honom i en neutral färg och gärna på rea, tips?



Polarn hade fått in tunna, följsamma handskar till våren som jag slog till på till Lija och Will. Verkar hur bra som helst, med bra grepp och lite vattenavvisande. Tydligen går de åt fort också.



Kapp Ahl hade en hel del fina killkläder faktiskt till skillnad ifrån HM och Lindex som sällan har något till Will som faller mig i smaken.



För att inte tala om Kapp Ahls Newbiekollektion, HUR mycket fint som helst. Jag var tvungen att hejda mig litegrann.



Timberlandkängor till Willsing som iallafall fanns till lite rea på Stadium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0