Annandagsshopping

Idag har vi varit i Sollentuna, Stinsen och shoppat lite. Jag tänkte att det skulle vara lugnast där, iallafall lugnare än att åka in till stan. Lija var dock inte helt med på mammas noter idag. Efter lite mat och sedan åkandes i pappas famn så kunde jag snabbshoppa lite till henne. Hittade inte så mycket på rea men väl en hel del annat:


Superfint ljusrosa set med body och byxor från svenska SVEA, 299:- /per del. Texten SVEA på rumpan på både bodyn och byxan. Dessa plagg tittade jag på innan Lija föddes men vågade inte köpa då eftersom vi inte var helt hundra på att det skulle bli en Lija.

   

Polarn & Pyret köpte jag äntligen denna rosa/vitrandiga tunika som jag spanat på tidigare. Den fanns inte kvar i storlek 68 så det fick bli en i 74. Men den växer hon nog snart i. Jag kunde inte låta bli. Tänker mig den tillsammans med vita kalasbyxorna med volanger. Hittade inte så mycket alls på deras rea, bara denna multirandiga body som jag tänker att hon ska ha som pyjamas. Den kostade nu 120:- ord. pris 175:-. Så köpte jag även ett par rosa tights - det går alltid åt. Dessutom tycker jag att deras tights är absolut bäst - lite stora i storleken bara.
Men deras rea var inte mycket att hurra för - än så länge. Det var även väldigt utplockat i det ordinarie sortimentet. Så snart börjar nog vårkollektionen hängas ut i butikerna!
En liten väska till min ögonsten fick också följa med samt ett par spel till XBox.N är sysselsatt med de just nu och Lija sover sött bredvid mig.

Jag beställde också äntligen en ny skötväska till vagnen. Skriver mer om det i ett senare inlägg. Nu ska jag koka mig en kopp te och sätta på en tvättmaskin.




           




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0