Äntligen!

Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt att jag ska starta en egen blogg. Läser regelbundet cirka 40 bloggar. Med regelbundet menar jag varje dag. Vissa har jag följt i flera år.
Det började med,som för säkert många andra, Alex Schulmans blogg. På "den tiden" fanns det inte så många fler stora bloggare.Det fortsatte med diverse modebloggar - jobbade under den tiden med mode.
Hittade sedan vidare till gravidbloggar eftersom att jag själv blev gravid.Nu läser jag fortfarande alla "mina" modebloggar som har blivit som en slags dagstidning för mig.Kombinerar dessa med föräldrabloggar.

Bloggarna man läser färgas av de stadie man befinner sig i livet. Vissa byts ut och vissa hänger med hela tiden.

Vi får väl se om jag tagit med mig något av alla timmar jag läst bloggar och lyckas skapa en innehållsrik och intressant gåva till min dotter den dagen hon vill läsa detta.

Jag kommer att skriva direkt från hjärtat till Lija i denna blogg. Det jag skriver är mina ord, mina tankar, hur jag upplever mitt liv med Lija.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0