Bingo med juice



Vår kväll innehåller bland annat dessa. Kanske kan kamma hem en resa den här gången istället? Jag vann ju 100:- på uppesittarkvällen och N var ett nummer ifrån att ta hem en Thailandsresa. För min hundring så vart det alltså nya lotter. Skam den som ger sig.

Lija har nyligen vaknat från sin eftermiddagsnap och sitter nu hos pappa och snackar och spejar, lilla raringen.
Jag ska hänga lite tvätt, i vanlig ordning, och börja kika lite på vad vi ska ha till middag. Menyn imorgon innefattar en köttbit så ikväll kanske det kan bli kyckling. Min dricka för kvällen och nyårsafton är iallafall införskaffad.... Brämhult gör för övrigt den godast äppeljuicen, min stora craving igenom graviditeten. Drack hur mycket färskpressade juicer som helst. Så Lija är van vid sådana godsaker.


Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar färskpressade juicer, speciellt när man gör de själv i mixer eller i en råsaftcentrifug MUMS Jo strumpbyxorna är från trumpette

2008-12-30 @ 21:18:23
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad kul att du kommenterar!



Den där jucien skulle jag förövrigt kunna leva på ;)

Ha en trevlig nyårsafton!

2008-12-31 @ 11:35:41
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0