Dagens Liten



       

Lija var pigg och glad och väckte mig vid elva idag. Så det blev sovmorgon idag. Nu gungar hon i sin babysitter och skrattar. Lyckades fånga ett halvt leende på bild. Svårt det där.
Solen skiner ute och jag tänkte att vi ska försöka komma ut innan den går ner. Lättare sagt än gjort för nu ser jag att hon har slumrat till i sin gungstol...

Ska handla en del inför morgondagen, hummer och alkoholfri skumpa står bland annat på inköpslistan. Ska hämta ut nya bingolotter för min vinst inför kvällen. Posta paket, saker som jag sålt på Tradera, köpa Borago på Apoteket - Lija har fått babyskorv i hårbotten - och lite annat smått och gott som ska fixas.

Nej ut i solen var det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0