Skötväskan med stort S



Här är skötväskan som jag beställde idag. Den var nämligen slut i butiken men hon skulle ta in de igen. Men jag tror inte jag kan hålla mig så det får nog bli en tur till NK Stockholm och butiken Sprall imorgon. Väskan kommer från Gaia & Ko ( ja det heter faktiskt Ko ) och finns även i brunt,grönt och turkost.  Jag funderade ett tag på den i grönt så att även N skulle kunna använda den, men jag kan inte låta bli att köpa den i rosa. Så han får använda den från Quinny som hör till vagnen när han ska iväg själv.
Det konstiga är att på internet så kostar den 999:- som billigast, men köper man den på NK så är priset 749:-, märkligt va? Det hade ju varit bekvämt att bara ha klickat hem den då jag redan vet hur den ser ut. Men en sväng på NK är ju inte fy skam det heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0