Happy Friday



Busar på Nyckelpigan med en kompis.



Den lilla piraten. Ny grej hon har för sig är att titta upp hela tiden vart hon är är. Spännande och hon blir mer och mer medveten om vad som finns ovan henne och så.

Äntligen
fredag och den här veckan har bara svischat förbi. Vi har hängt på Nyckelpigan ( öppna förskolan ) varenda dag, med en liten paus idag då det har varit stängt. De kommer att ha grillning på fredagar så småningom men det har inte kommit igång ännu. Ganska skönt med  en hemmadag och fixa inför helgen.

Lija och jag har vilat drygt tre timmar på förmiddagen och  nu sover hon sin lilla eftermiddagsnap på en halvtimme cirka skulle jag gissa. Jag är så trött så jag hade kunnat lagt mig igen jag med men jag har lite att greja med så det är bättre att få det gjort kände jag.

Den lilla tanden har kommit upp ännu mer nu och nu kan man skymta den om man har tur. Den känns iallafall om inte annat. Vi får se om det poppar upp någon mer nu samtidigt. Hon ska ju till tandläkaren på onsdag och vi får se ifall han får kika i munnen på henne eller om hon kniper.

Dagen i övrigt har bestått utav gymnastik för hela slanten. Hon går omkring överallt här på nedervåningen med hjälp utav alla möbler. Hon startar längst bort i vardagsrummet och kämpar sig nästan ända ut i köket. Likt Pippi Långstrump när hon leker skeppsbrott.

Det ska bli kul att se när hon ska våga sig iväg själv utan stöd och assistans...



Lija fick fina grejer till höstgarderoben av farmor och farfar härom dagen.





Supersöta små miniuggs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0