Stilstudie



Söööööööt! Jag skulle fota tanden men det visade sig vara stört omöjligt men det blev en fin bild iallafall.



Ingen tand i sikte på denna bild heller men istället ser man vilken kalufs hon har skaffat sig. Det är 7-8 centimeter där det är som längst. Roligt tycker mamma för det betyder att jag förhoppningsvis snart kan börja använda söta hårspännen.

Den lilla tanden kommer upp mer och mer för varje dag. Hon sitter med ett finger i munnen nästan hela tiden och pillar på den. Stoppar jag in fingret i munnen och ska känna så hugger hon till och skrattar gott, busfia!
Jag undrar om de kommer fler nu i samma vända med en rasande fart eller om det dröjer ett tag till innan nästa tittar fram?

Idag har hon gymnastiserat utan dess like. Hon klättrar och hänger i allt. Upp i soffan, ner från soffan, klättrar i stolar, hänger i bordsskivan - ja hon är precis överallt.

Inatt planerar vi att titta på meteoritregnet omkring midnatt. Så nu håller vi tummarna för att det blir stjärnklart, just nu håller det på att klarna upp.





Kommentarer
Postat av: Anette

Hon är ju bara sååå söt :)

2009-08-12 @ 23:18:35
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ååå hon är ju bara jätte söt eran dotter :-)

2009-08-13 @ 11:12:32
URL: http://lillalalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0