7A.M


Igår fyndade jag denna snygging från 7A.M på Tradera till Lija till halva priset! Snacka om nöjd jag är då jag länge spanat på dessa åkpåsar och suktat. De kostar drygt 1500:- nya så det har inte blivit av att jag köpt någon men nu gick det inte att låta bli.

De ska vara i särklass den allra bästa åkpåsen på marknaden och så är den ju ruskigt läcker med! Tanken är att lillebror ska få en svart eller brun likdan till nästa vinter så har de matchande, sköna påsar som håller de varma. De ska vara så pass bra att de räcker med ett underställ i ull eller liknande och sedan bara rätt ner i påsen. Det ska bli kul att prova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill önska dig och familjen en riktigt god jul och gott nytt år!

tack för det fina julkortet! blir alltid lika glad!

kram veronica

2009-12-23 @ 11:10:10
Postat av: Anette

Hoppas ni får en mysig helg, GOD JUL!

2009-12-23 @ 23:23:09
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0